wtorek, 15 listopada 2016

Coś na zachętę...

Na zachętę... Epizod będzie, pod jednym spełnionym warunkiem! Wy wiecie jakim... Mam 9 epizodów, więc zostały mi 3... Zmotywujcie mnie do pisania... 

Dla Was moja twórczość rymowana ;)

Na poprawę humoru!




PRZYSIĘGA

Nie jestem godzien nazywania się Bogini niewolnikiem
Być pod Twymi Stopami śmieciem, wycieraczką czy chodnikiem
Więc jako kundel uległy dyszę
Kiedy na krótkiej smyczy Twej o Pani wiszę



Doskonale pokazałaś mi miejsce moje
I służę Tobie dzięki łasce Twojej
Bo choc wiem, że praw żadnych nie posiadam
Obiecuję Pani, że wiernością i posłuszeństwem będę Ci dogadzał 


Nawet najsroższa kara będzie dla mnie zaszczytem
I tak korzę się i klękam przed Twoim boskim obliczem
Tresura mimo cierpienia będzie rajem i niebem
Wyzwiska, gwałt, bicie, poniżanie powszednim chlebem


Wolą moją jest wola Bogini
Rozkoszą dla mnie są baty za popełnione winy
Dziś zapominam o swych pragnieniach
Gdyż każdy Twój rozkaz przybliża mnie do zbawienia


I choc jako nędzy burek się tutaj kajam
 Weź pod swój obcas kundla i jego jaja
A przysięgam stac się Księżniczki suczką rasową
Dla Twego szczęścia, kaprysu i wygody życ gotową…




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz