poniedziałek, 7 listopada 2016

Kontrakt- czy realny?

A co Wy na takie cuda? ;)





DO: 
Pani **************
(Tu adres)


O Ś W I A D C Z E N I E
(POKORNA PROŚBA)


Ja Imię Nazwisko, dalej zwany ‘kundlem’- lub jak uważa Pani Emilia Nazwisko dalej zwana Boginią, Księżniczką, Właścicielką oświadczam, że …
Jeżeli tylko Bogini w przypływie pozytywnego humoru, swej wspaniałomyślności, dobrej woli - łaskawie pozwoli mi… zostac swoim niewolnikiem, pucybutem, psem, zabawką, suczką, dziwką, dawcą orgazmów, kelnerem, lokajem, workiem treningowym, podnóżkiem, papierem toaletowym, Pani toaletą i czym sobie Bogini tylko zażyczy… padnę przed Pani obliczem na kolana w akcie oddania i hołdu dla Twej boskości, z namaszczeniem wielbiąc Twe stopy oraz bijąc pokłony, na znak mojej całkowitej uległości i oddania się Twojej władzy.
Pokornie proszę o przygarnięcie mnie na służbę. Błagam o ciężką tresurę i wychowanie mnie wedle Pani potrzeb z zastosowaniem wszelkich koniecznych kar oraz niezbędnych dla odniesienia sukcesu środków. Żebrzę o ułożenie mnie dla Swej wygody i kaprysów. 
Przyrzekam całkowite oddanie i posłuszeństwo, pragnę wykazac się zaangażowaniem i pojętnością w przyswajaniu nowych komend, zadań i poleceń. Mam świadomośc, że aby sprostac oczekiwaniom Bogini muszę wyzbyc się swoich niedoskonałości i pracowac dla Pani przyjemności całym sercem, rozumem i duszą- całym sobą… 
Wiem, że na dzień dzisiejszy, nie jestem w najmniejszym stopniu godzien aby nazywac się Pani suczką, ale zrobię wszystko aby na te miano zasłużyc… Wiem jak daleka droga mnie czeka, żeby mogła Pani okazac radośc i szczęście z posiadania służącego Męża, ale jestem gotów na każdą karę, każdy policzek, każde upokorzenie aby tylko dotrzec do celu i zobaczyc chocby tylko cień uśmiechu na Twej pięknej twarzy. 
Z chwilą przekazania Bogini tego dokumentu, oddaję Ci pełnię władzy nad swoim ciałem, swoją wolą i posiadanymi dobrami. W pełni świadom swoich słów i czynów zrzekam się statusu równego Twej boskiej Osobie partnera i staję się Twoją uległą w pełni od Pani zależną suczką. Od tego momentu stajesz się moją Właścicielką, przejmujesz kontrolę nad moimi potrzebami i moją wolnością. 
Egzekwowac swoje prawa i żądania możesz na każdy możliwy, dostępny i pasujący Ci sposób, przy użyciu wszelkich adekwatnych i koniecznych w Twojej ocenie środków. Moje prawa to Twoje ‘widzimisie’. Moja własnośc to Twoja własnośc, ja jestem Twoją własnością… Zrzekam się na poczet Twoich rządów swojego prawa do orgazmów… To Ty decydujesz o moim popędzie seksualnym… Ty wybierasz sposób, czas, miejsce i wszelkie z tym związane okoliczności. To czy pozwolisz mi na ulgę czy karzesz cierpiec katusze w obliczu Twojej olśniewającej urody- zależy tylko i wyłącznie od Twojego kaprysu. To doskonałe narzędzie w rękach Bogini do kontroli nad psem, gdyż nie ma nic bardziej pokornego i posłusznego niż napalony samiec…
Biorę na siebie całkowitą odpowiedzialnośc za krzywdy i cierpienia poniesione podczas tresury, zarówno na mojej psychice jak i ciele.   Za wszelkie możliwe urazy poniesione podczas bicia, uderzania, policzkowania, kopania, deptania, drapania, przygryzania, przygniatania, wiązania, gwałtów, polewania woskiem, naznaczania oraz wszelkich innych możliwych tortur związanych z każdą częścią mojego ciała- winę ponoszę tylko i wyłącznie ja.
Z wyrazami całkowitej uległości… suczka Bogini Emilii
mąż

Data i podpis Właścicielki/Bogini                   Data i podpis niewolnika/kundla




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz