niedziela, 16 listopada 2014

Początek

Witam… I o to zrodził się w mej głowie pomysł utworzenia bloga… Temat mógł byc tylko jeden… A mianowicie o relacjach łączących mnie z moją ukochaną Żoną… W sumie to kilka rzeczy pchnęło mnie do założenia tej strony… Od jakiegoś czasu by dac upust swym emocjom- piszę różne tematyczne opowiadania o namiętnych „przygodach” z mą Małżonką… Piszę je w zasadzie dla Niej, ale postanowiłem także, podzielic się nimi z szerszym gronem odbiorców… Co z tego wyjdzie? Nie mam pojęcia… Wedle możliwości, czasu i chęci- postaram się czynnie prowadzic „ten swój pamiętnik”… W necie jest co raz więcej femdomowych blogów i stron- może ten będzie wyjątkowy? :)Pozdrawiam i życzę miłej lektury… oraz z czasem zachęcam do udzielania się i komentowania wpisów! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz